Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 15 november 2012

Torsdagspics

 
Jag och Erica har varit i Stockholm på utbildning. Många intressanta föreläsningar om bland annat kylbehandling, ventilation och nutrition. Kändes väldans lyxigt att få komma iväg ett par dagar. Trerätters middag, goda luncher och trevligt sällskap. :) 

Stör mig på att jag inte tog några närbilder på finlandsbåtarna som drog förbi precis utanför. A och N var dock impade ändå.

Linnet är arg och har djävulsdiadem. Så...passande.

På väg till skridskoåkning. L har bråttom.

1 kommentar:

  1. Så linnet blir också alldeles rasande med krokodiltårar? Vi har en sån där hemma också.. Vi säger nej och Oskar svarar med att bryta ihop totalt..

    SvaraRadera