Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 25 april 2012

Bakgrundsmusik: munspel

Härlig morgon hos familjen Hysterisk. L är jätteförkyld och verkar ha lite feber. A grinar eftersom hans "fotbollsstrumpa" är borta (vanlig socka med fotbollar på, köpt på KappAhl). Nisse traskar runt och spelar munspel.

Munspel.

Fatta tortyren. Anledningen till att jag ändå kan sitta här och dricka kaffe heter B, min bättre hälft sedan åtta år tillbaka.

P.S Om någon vet var man hittar strumpor med fotbollar på kan ni väl säga till. Storlek 29-30 typ.
P.S 2 Dags att sluta blogga och leta upp en tröja. Tror inte att dagispersonalen uppskattar avklädda föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar