Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 29 april 2012

Proppfull helg

Utekväll (när hände det senast?!) igår, akutbesök på Gripen idag. Stora kontraster i sanning. Obs, inte jag som gått och trillat omkull i fyllan och villan, däremot har L hög feber och är väldigt dålig. Trött, slö och hostig. Får se vad doktorns utlåtande blir, själv kan jag satsa en slant på öroninflammation igen.

För övrigt har det varit en superfin men hektisk helg som dock inte är slut än. Ljuvligt med långledigt för HELA familjen. Viktiga ärenden har klarats av, Nisse har haft födelsedagskalas, Susanne har haft födelsedagskalas ("kommer det vara fiskdamm på Susannes kalas?" undrade A, hehe...förklarade att det inte ofta man får godispåse på vuxenkalas), diverse trädgårdshäng i strålande sol, städdag på förskolan med mera...tiden flyger när man har roligt.

Nu skall jag vårda min bakfylla samt skicka iväg en brännhet liten tjej samt hennes far till vårdcentralen. :(

1 kommentar: