Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 8 maj 2012

Allt är nytt

Puh. Dag ett avklarad. Många nya ansikten, nya rutiner, nya patienter (i miniatyrstorlek!) och överhuvudtaget nytt, nytt, nytt. Åkte hem igår, dödligt trött och med ett huvud som kändes proppat med potatismos.

Nu väntar kvällspass och därefter flera dagpass. B håller ställningarna hemma, känns oerhört tacksamt att kunna koncentrera mig på jobbet och inte på barnen (sorry kids) och hemmet.

5 kommentarer:

  1. Det kommer bli så bra ska du se Kerstin :) massa kramar

    SvaraRadera
  2. Heja dig!! Detta kommer bli så bra! Du passar perfekt för att jobba där. Kram!

    SvaraRadera
  3. Spännande! Det kommer gå galant, du är duktig :)

    SvaraRadera
  4. Lycka till. Du kommer fixa det galant. Herregud, kolla bara vad du har åstadkommit hitills. Och då menar jag dom åren jag har följt dig i cybervärlden. Du är ju världens bästa cybermorsa! Vila får vi göra när våra barn blir större. Längtar... / Jannice.

    SvaraRadera