Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 20 maj 2012

Sliten

Har varit en lång arbetsvecka och jag är helt slut i huvudet. Som grädde på moset går Arvid och trillar i studsmattan, han och B är på akuten as we speak. Hände precis när jag kom hem från jobbet vid 16-tiden. Skulle kännas liiiite jobbigt om det blivit nåt med foten, framförallt för A:s skull förstås men även för vår egen. Veckorna framöver är minutiöst planerade, och en bruten fot passar liksom inte in i agendan.

Oh well. Har lärt mig massor under veckan som gått, imorgon är det nya tag som gäller. Är supertrött och som sagt helt mosig i skallen men bara att köra på. Maken börjar jobba igen och det är slut på "smekmånaden" som varit. Kommenterar urdåligt i folks bloggar nu för tiden men jag har gått in i någon slags bubbla och lär väl stanna där ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar