Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 5 maj 2012

Att ha en Susanne

Efter en dag som igår när man känner sig både ledsen, besviken och arg känns det fantastiskt skönt att få hit en Susanne. En Susanne som utan att blinka "signar upp" för inte mindre än tre barnvakstillfällen den närmaste tiden. Nattjobb - check, kvällsjobb - check. En tung sten försvinner från bröstet när man sakta men säkert ser min långa inskolningsperiod pusslas samman.

<3

Plussa på en sovmorgon till åtta och allt missmod känns långt borta. För närvarande. ;)

2 kommentarer:

  1. Bästa SussNannyn!!!! /Anna

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att du alltid kan kolla med oss också <3

    SvaraRadera