Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 6 maj 2012

Nervös till tusen

Sista dagen som mammaledig! Iii. En era går mot sitt slut. Jag är apnervös, och väldigt tacksam att vår helg är fullbokad till 110% så jag slipper tänka. Igår åkte A&N hem till kompisar, rätt lyxigt att kunna göra ärenden ifred utan de stora barnen. Idag skall båda två få prova på fotboll - de var laddade till tusen här hemma, och "tränade" genom att slänga sig handlöst i vår säng samtidigt som L satt på golvet och tjöt av förtjusning. Vad gäller L händer det väldigt mycket just nu, hon ställer sig upp hela tiden (utan att hålla i sig), ser "vovve" överallt och klättrar i trappen. Hilfe.

2 kommentarer:

  1. Välkommen ut ur bubblan. Jag börjar inte jobba förrän mitten av augusti, har varit hemma 11 månader då. Men ibland kan jag faktiskt längta lite till jobbet.. Men kommer bli konstigt att bara få vara med O några få timmar varje dag..

    SvaraRadera
  2. Lycka till med nya jobbet! Jag är övertygad om att det kommer att gå otroligt bra. Du är grym :) Kram!

    SvaraRadera