Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 13 maj 2012

Vandrande döda

Vojne vojne. Detta med att jobba heltid är en intressant upplevelse. Jag känner mig som en urvriden trasa när jag kommer hem efter arbetet, och om nätterna drömmer jag om små dansande, prematura bebisar.

Nästan iallafall. :)

Fast ja, det ÄR mycket att börja nytt jobb. Jag bävar för den dagen jag blir ensam med barnen och dessutom skall orka med jobbet. Anar att det kommer ta lång tid innan jag landar i detta.

Nåväl, nu är det iallafall HELG och grabbarna är på fotbollsträning. Vi firade min lediga lördag genom att dricka rödvin hemma hos A&J och väl hemma såg vi X antal avsnitt av "The Walking Dead". Tror den heter så. Tänk er zombier som springer omkring och tar livet av folk. Fina vänner och döda galningar - en perfekt lördag.

Jag laddar inför en lång arbetsvecka genom att loda runt hemma och observera Linnea dansa till David Guetta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar