Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 19 juni 2012

Examen!

Sommaravslutning på dagis idag. För ovanlighetens skull kunde B vara med och inte jag. Allt hade tydligen gått bra, "pappa!!" hade Linnea utbrast mitt i skönsången när hon fick syn på sin far bland alla föräldrar (B lärde förresten Linnea göra "high five" för några veckor sedan...mycket användbart, INTE).

Nåväl. Här promenerar Linnet gatan fram med förskolans nyinköpta lära-gå-vagn. Se vilka bestämda steg.

Hur det gick idag? Jo tack, jag överlevde. Sprang ut ur sjukhuset strax innan elva (vi slutar tio) med med andan  halsen och mötte upp min samåkningspolare Anna, som även hon precis hade kommit ifrån. Ujujuj vilken kväll. Enough said. Provtagningar, sondsättning, amningshjälp, dokumentation...gaaah.

1 kommentar:

  1. Vilka underbart bestämda steg... Har en känsla av att ni kommer få jaga lilla L där på andra sidan vägen i fortsättningen :) Kram

    SvaraRadera