Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 19 juni 2012

Tisdagen den 19/6

Spännande dag idag, lite för spännande hoho. *ansträngt skratt* Börjar gå själv idag efter sex veckors inskolning. Sitter och väntar på att samåka med Kär Vän till arbetet. Bra att åka med någon annan, då glömmer man att fundera på hur kvällen kommer gå.

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå så bra så !! Å snart är det torsdag !! tjohoo !
    Kram
    /M

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Det går nog toppen. Man får vara ny, och ställa tusen frågor... Far det tar emot, jag vet. Men tänk på alla nya som frågat dig och varit förvirrade på gamla avdelningen, visst tyckte du att det var ok? :) (sen finns det såklart gamla träsktroll på vissa avdelningar dom inte tål ny personal, men det är ju deras problem egentligen...)

    SvaraRadera