Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 5 juni 2012

Vem är pappa?

Personer Linnea kallar "pappa":

Sin egen pappa (vilket ju är korrekt).

Mig. Hon har helt slutat säga mamma. Alldeles nyss satt hon och lekte med mina passerkort till jobbet, och utbrast "pappa!" när hon såg mitt foto. Hm.

Den här kvinnan:

 "Pappa pappa" utbrast Linnet lyckligt när hon fick se en bild på en krigsmålad Lady Gaga i en av mina skvallerblaskor. Hm igen.

2 kommentarer:

  1. Söt! L alltså, inte Lady Gaga... Tack för peppen ang sömnen, det är faktiskt lite bättre (ta i trä) men sova är inte riktigt favoritsysslan. Jag får se det som att hon kommer vara väldigt framåt och nyfiken eller nåt istället, det är ju bra :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Måste ju faktiskt säga att det vore stencoolt at ha Lady Gaga som farsa (på flera olika sätt såklart).
    Ang Stadsloppet så är det helt okej att avvakta till nästa år. Förstår att det blev snabba kast med jobb och vardag (tycker du är otrolig som fixar livet så bra som du gör - jag har fullt sjå att orka med mig själv).
    Hoppas du trivs på jobbet! Jag lovar att "komma ut ur garderoben" (förrådet) nästa gång vi får finbesök :)

    SvaraRadera