Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 24 juni 2012

Midsommar is finito

Hektisk helg som vanligt. Midsommarfirande, mormorochmorfarbesök, arbete för somliga, fotbollsträning (både Arvid och Nils har börjat och de tycker det är superkul), lek med kompisar för både A och N...time flies. Midsommarafton blev ju kalasfin, jätteroligt för alla som var lediga. Nästa år tänker jag också vara ledig, bestämde mig för det häromdagen när jag längtade ihjäl mig "hem" till västkusten. Då blir det firande i sommarstugan, havsluft, krabbfiske och dans kring midsommarstången. Det har jag lovat mig själv! I år blev det däremot sjukhusventilation (host), små bebisar och jobb. Inte fel det heller. Tycker det är väldigt roligt på jobbet. Roligt men riktigt tufft att vara ny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar