Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 21 juni 2012

Hårfärger

L har fått ganska mycket hår. Det syns inte på bilden (såklart, eftersom jag som vanligt tryckt ned en hatt/mössa/annan huvudbonad på hennes lilla skalle), men hårfärgen drar åt rött. Plus att det är lockigt. Vi har alltså lyckats få tre barn med helt olika färg på håret. Rättfärgat (sorry Arvid), linblont och nu...rött? B undrar nog om han verkligen är far till dem alla tre. Hähähä.

2 kommentarer:

  1. Låter som mig å mina syskon. Jag rött, brorsan brunt och syrran blond. När syrran kom konstatera pappa att de fick va slut med Sandgrund för mammas del ;)

    SvaraRadera
  2. Låter som mig å mina syskon. Jag rött, brorsan brunt och syrran blond. När syrran kom konstatera pappa att de fick va slut med Sandgrund för mammas del ;)

    SvaraRadera