Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 15 oktober 2012

"Anonym"

Till "Anonym":

Innan du postar elaka kommentarer kan det vara bra att dubbelchecka stavningen. Det elaka når liksom inte riktigt fram när var och vartannat ord är felstavat. Jag tror faktiskt att jag vet vem du är; och att du bara ORKAR fortsätta läsa mina bloggar fascinerar mig rejält. Att du (ni..) liksom (när ni umgås) sitter och diskuterar min blogg. Har ni inget annat för er? Är er så kallade vänskap så tragisk och tom att ni inte har något annat att prata om?

(Nu var jag stygg, men detta är min blogg och när folk lämnar dumma kommentarer har jag min fulla rätt att vara dum tillbaka. Tycker det är fascinerande att vissa personer envisas med att aktivt skriva in den här adressen, aktivt klicka på enter och sedan aktivt läsa mina inlägg TROTS att de uppenbarligen stör ihjäl sig på mig och min familj. Jag har ingen aning om vad jag gjort för fel, antar att ni är avundsjuka. Om så är fallet gör det faktiskt ont i hjärtat eftersom jag och Benny inte direkt fått något gratis. Vi jobbar, pluggar, kämpar, pusslar. Vi har inte surfat fram på en räkmacka. Och ärligt talat, är vi värda all er dåliga energi? En skäggig rörmokare och en halvsleten trebarnsmorsa som sliter inom Landstinget? Glammigt värre... Gör mig en tjänst och välj en annan blogg att läsa. Det finns så himla många.)

6 kommentarer:

  1. Sånt borde det nästan forskas på, varför en del läser sånt som är högst frivilligt att läsa, bara för att störa sig. För mig tyder det på brist på eget liv. Och vet du vad jag hörde för ordspråk? (Jag gillar ju sånt, du vet)
    "Pratar du bakom ryggen på mig betyder det att jag är framför dig"
    Tycker att du din landstingsslav, och den där skäggiga tatuerade karln du lever med gör ett rätt bra jobb! Håll huvudet högt min vän! Kram

    SvaraRadera
  2. Bra sagt! MVH en annan sliten småbarnsmorsa :)

    SvaraRadera
  3. Exakt! FUCK OFF, annars får ni med denna onda lilla människa att göra!!!!!!!!!!!!

    Kram K från din livvakt (Anna)

    SvaraRadera
  4. Men, hur kan någon vara så uträknat elak? Idioter! Är det någon du känner alltså? Fjortisvarning på denne...

    SvaraRadera
  5. Fina du, skit i idioterna. Det finns gott om dem men de är inte värda din energi.
    Stor kram från Västerås.

    SvaraRadera