Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 25 oktober 2012

Fina fredag

Vaknar med en varm känsla i magen. Kan inte bero på inomhustemperaturen; A har stulit mitt täcke. Kan heller inte bero på att jag har sovmorgon (det har jag inte, och i skrivande stund börjar jag få ruskigt brådis).

Känner mig helt enkelt ganska nöjd med att det är fredag. Dessutom skall jag på utbildning idag och det känns riktigt roligt. Bara det att få börja 08:30 istället för 07...jej! :) Från och med nästa vecka går jag ned i tid. Skall jobba 70%. Hoppas det blir lagom.

3 kommentarer:

  1. Låter toppen, vännen! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej finaste du,
    jag saknar dig men är varm i hjärtat att du verkar må bra trots stress och kalla dagar. Till och med snö...

    Kramar fr Västerås

    SvaraRadera