Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 27 oktober 2012

Spöken?

Happy Halloween, eller hur man nu säger. :) För det är väl idag? Facebook svämmar över av diverse pumpbilder, spökparad i stan och äckligt mycket folk överallt (löning plus högtid = en miljon människor).

Har inte så mycket att säga, vi har haft en jättebra dag ihop med vänner, folk och fä.
 
Åkte bil med värsta skumma killen idag.

 
Den stora pumpan ser åtminstone lite läskig ut. Den minsta...en aning hyserisk.

3 kommentarer:

  1. Den lilla ser väldigt arg ut tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte barnen skulle kommit i lördags då jag laddat upp med godis om-ifall-att. Inga barn kom. Jag åt godis. Igår på riktiga Halloween plingar det på dörren jättemånga gånger och jag sprang i panik och letade upp lite russinpakt för att fylla upp den nästintill tomma godisskålen.. Skämdes så fruktansvärt då en artig flicka frågade "får man ta två?" om mina stackars sju, förskrämda lösgodisbitar...

    Lovade alla som kom att nästa år ska jag vara fulladdad med godis

    SvaraRadera
  3. Den där stora pumpan skrämmer skiten ur mig!

    SvaraRadera