Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 13 oktober 2012

Helg eller inte

Helgjobb. Finns inte så mycket mer att säga. Jag ogillar helgjobb samtidigt som jag tycker det är nice med det (ibland) lite lugnare tempot. Mindre folk i korridorerna, lättare att få parkering (hoho) och så vidare. Nu skall det bli nice med lördag iallafall.

Känner mig för övrigt väldigt positiv just nu. Vill bara nämna det eftersom jag oftast gnäller och är allmänt trist. Händer mycket kul framöver - vi har roligheter planerade, jag har fina vänner som jag älskar att spendera tid ihop med, barnen är goa och sådär. Dessutom är det (trots arbete) lördag. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar