Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 23 oktober 2012

Mitt i veckan

Ibland är det bra med oregelbundna arbetstider. Känns skönt att vara ledig sådär mitt i veckan. Igår kom T och barnen hit. Härligt. :) Man behöver definitivt solglimtar i denna gråkalla, regniga vardag.

För övrigt funderar jag på att byta bloggadress. Egentligen borde man väl lösenordsskydda men jag kan tycka det är roligt när okända människor också tittar in. Det är lättare att skriva när man inte riktigt vet vilka som läser! Synd att man inte kunde utesluta vissa bestämda IP-adresser hähä.

Vi får se. Om man känner något sorts knepigt agg gentemot mig behöver man (som sagt) inte läsa. Vill man inte ha med mig i sitt övriga liv fattar jag inte varför man envisas med att läsa bloggen.

2 kommentarer: