Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

lördag 18 augusti 2012

Älgstek och cruising


Nu har jag semester. :) I ett par veckor iallafall. Känns ganska skönt att få vila skallen en stund - från att ha kunnat absolut NOLL om neonatalvård är huvudet just nu fullproppat med ny kunskap. Behöver antagligen bearbeta litegrann.

Inledde min ledighet med finmiddag hos grannarna "på andra sidan vägen" som vi säger. De har också tre kids, en stor kille och två småtjejer i ungefär samma ålder som Linnet. Så himla roligt. Om vi blir kvar härute båda familjerna kommer L ha två små kompisar precis i närheten.
Hur som haver, hade en väldans trevlig kväll med fantastisk mat, tomatplockning i växthuset, TV-spel och sist men inte minst CRUISING. Vi mammor lämnade ungar och karlar hemma och stack ut och åkte "raggarbil". Wrooom! Satt och flinade som en unge hela färden tror jag, i världens snyggaste bil.

Kändes som en perfekt start på min minisemester. :) Tack snälla ni!!

1 kommentar:

  1. Tusen tack själva!! Det var ett härlig avbrott i en annars ganska enformig vardag!! Vi får planera vidare på vår "roadtrip" till nästa sommar :) KRAM

    SvaraRadera