Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 20 augusti 2012

Overall overall

Måndag igen, har ingenting särskilt att berätta. Letar vinteroverall åt Linnea på nätet, A och N fick nya såpass sent vintern -11 att de nog håller en säsong till. Nisses köpte vi i februari/mars i år tror jag, en Didriksson precis som Arvids. Om någon har tips på braiga overaller, please let me know. Har hittat en från Molo som är superfin, men tänker inte betala X antal kronor för skit. Barnen är ute jämt på förskolan så den skall ju hålla också.

Ack och ve, dessa i-landsdilemman.

Imorgon har vi roligheter på schemat, längtar! <3

1 kommentar:

  1. Polarn och pyrets är ju oslagbara, har köpt andra ibland men varit nöjdast med polarns. Möjligt att man betalar för märket även där kanske....

    SvaraRadera