Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 7 augusti 2012

Biokväll x 2

Tja, what else is new? Vi pusslar och trixar och kämpar för att få ihop vardagen. Inte lätt. Speciellt inte denna veckan, men tack vare snälla syskon och grannar funkar det. På torsdag skall min lillebror ta hand om barnen. Svälj. Han är snäll brorsan, men inte direkt barnvan. Tänker exempelvis på enorma bajsblöjor (Linnea kan producera...believe me) och liknande situationer.

För övrigt hade jag och A en biokväll förra veckan. Vi såg på Madagaskar 3, och den var så himla bra!! Åt popcorn, gick lite på stan och hade ensamtid bara han och jag. Iförrgår var det Nisses tur. Biobesök (han ville se IceAge 4) och egentid. Killarna älskar att gå på bio så alltihop kändes väldigt lyckat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar