Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 22 augusti 2012

Bloggeri bloggera

Alltså, kommer inte överens med blogspot. Har aldrig gjort. Funderar ju ofta på att lägga ned bloggen men den hänger sig liksom kvar...i en liten, tunn tråd. :) Blir nog så att jag byter plattform (höhö) som man så fint säger och startar om någonannanstans. Säger till när, och de som vill läsa får höra av sig. Är så himla få som kikar in här numera ändå. Fast de senaste dagarna har det blivit ett uppsving. I wonder why. ;)

Av olika anledningar vill jag poängtera att det jag väljer att visa upp i bloggen endast är en liten, liten del av mitt/vårt liv. Jag redogör inte längre exakt för hur våra dagar ser ut, när jag jobbar, vem jag/vi träffar, vad vi hittar på. Undrar ni saker om oss är det bättre att ni hör av er irl. Istället för att ta saker för givet och bli sur/grinig/sårad.

Ville bara säga det. På förekommen anledning. Jag vill att man skall må bra av min blogg. Om man stör sig och irriterar sig eller bli ledsen tycker inte jag att man skall läsa. Jag vill inte göra någon ledsen.

För några år sedan skrev jag oändligt mycket roligare och bättre (om jag får säga det själv), men trebarnslivet är tufft. Ibland känns tre barn som etthundratio stycken. Orsaken till varför jag envisas med att fortsätta skriva är helt enkelt för att jag tycker det är så kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar