Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 22 augusti 2012

"Minen"

L gör "minen" på Ikea. Käkade middag där i helgen när jag slutat jobbet. Så himla bra. Köttbullar för 35 spänn typ. Handlade lite småpryttlar till Linnets rum, hyllförvaring till källaren och lite annat krafs. Lustigt nog är det väl krafset som blir dyrt i slutänden.

1 kommentar:

  1. Haha. sööööt!

    Förlåt för dålig kommentering här. Sitter nästan aldrig vid datorn längre och är mest inne och surfar från tellen. Läser iaf din blogg! Hoppas ni mår bra?

    Jag har bloggat från datorn för första gången på en evighet. Nu lär det väl ta en evighet till innan nästa gång. Vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggens existernade faktiskt... Hinner inte riktigt med. och när jag väl skriver blir det så hastigt och slarvigt. Well, hoppas allt är väl med er. Vi måste ses! Kraaam

    SvaraRadera