Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 28 augusti 2012

Iskallt

Härligt gråkallt vinter...eh, augustiväder! Nisse har en kompis här, tidigare gjorde vi lite ärenden och senare ikväll skall jag iväg på MeandIparty. Me like. Borde egentligen inte handla något för damn vad kläder barnen fått på sistone. Jag är alldeles för svag i barnkläder, så är det bara. Kan inte behärska mig. Har högvis hemma av fina plagg jag borde sälja, men orkar inte ta tag i det. Kanske till våren...

2 kommentarer:

  1. Kom på att jag köper gärna vinteroverall till neo om du har någon du vill sälja. Stl 86.

    Tack för igår! Måste ses snart igen.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag vill också köpa kläder om du ska sälja! ;-)

    SvaraRadera