Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 26 september 2012

120927

Just nu består livet av en enda lång väntan. Flytt eller ej? Ovissheten om vad som är bäst gnager mig. Är dock oerhört tacksam över att vi inte har bråttom. Sitter ju inte i sjön eller så. En granne talade om ödet - det blir vad det blir. Försöker istället att njuta av vårt välstädade och välorganiserade hem hehe. Aldrig har väl vår 70 kvm stora källare varit såhär clean. :) Vi har rensat och kastat, slängt och gett bort.

Time will tell. Vi trivs väldigt bra här där vi bor...fast vi längtar bort. Så kluvet.

Oavsett vad det blir hoppas jag på en lugn höst. Mindre jobb, mer tid för familjen. Hade planer på att resa, men blir det flytt hinns inte detta med. Måste försöka varva ned och ta en dag i taget. Inte så lätt när livet gått i 130km/h de senaste åren. Har en ständig oro i kroppen, önskar att jag visste hur man får bort den. Oroar mig för precis allt, istället för att göra det enda rätta: njuta av dagen och av det vi åstadkommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar