Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 20 september 2012

:(

Ingen bra dag idag. Ledsna barn, ledsen och trött mamma, ledset allting. Jag känner att jag traskar runt med en konstant känsla av stress i magen. Försöker förtvivlat pussla ihop vardagen men det går liksom inte. Känner noll ork och fattar inte hur jag skall orka jobba inatt. Tänker äta lite och sova en stund, om det går.

4 kommentarer:

  1. Här kommer en kram <3 Snart blir allt bättre gumselumsan. Jag finns här, glöm aldrig det!!!! LÖRDAG!!!!!!!!!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Har läst i mobilen de senaste dagarna och där är inte lika lätt att kommentera men nu sitter jag vid datorn. Lova att du är snäll mot dig själv! Jag var inte det och kraschade i somras och betalar fortfarande för det... Önskar ingen annan att må så som jag gjort och fortfarande gör ibland.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt att läsa att du kämpar så och att saker och ting är tunga för dig. Önskar jag kunde göra nåt! :-( ja! När du gått ner i tid och fått nytt schema måste vi verkligen ses! Hör av dig bara när du kan! <3 Styrkekramar

    SvaraRadera