Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 30 september 2012

Lek

Fick jättefint bemötande från min chef angående att gå ned i tid...sååå skönt. Hade lite ångest över det faktum att jag vill minska min arbetstid men nu känns allt BRA! Har för övrigt varit en fin helg, A och N har lekt med kompisar och idag kommer X antal småglin hit för fortsatt umgänge. Blir dock B:s huvudvärk eftersom jag jobbar.

Bloggen är verkligen urtrist just nu. Ni får ursäkta.

1 kommentar: