Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 10 september 2012

Septemberpics

 
L har varit hos tandläkaren. Hon hade inga hål. "Vi borstar tänderna minst två minuter morgon och kväll" förklarade Arvid för tandläkaren. Hehe. Kunde riktigt se hur jag steg i tandhygienistens aktning. Kände mig som den Perfekta Modern.

 
L springer runt med A:s kalsonger på huvudet. Hihi vad hon såg ut. Jättekul. Ända tills Arvid förklarade att kalsongerna var använda.

 
Vårt solsken med bulle i hand. Hoppas inte tandhygienisten läser bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar