Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 18 september 2012

Tänder x 6

Råder total förvirring i min hjärna nu, den känns liksom överkokad. Har noll koll på det mesta, fy vad jobbigt det känns. Tappar bort saker, glömmer svara på sms och samtal, har tusen saker att göra...puh. Fast jo, tandläkaren förra veckan kom vi ihåg. Linnet har sex tänder i gott skick, hehe. :) Tandhygienisten håller till på en högstadieskola, och L framförde värsta showen framför fem-sex snusande kepsgrabbar i femtonårsåldern. Bankade på glasrutan, dansade en liten dans och spelade apa värre än någonsin.

 
Liten Linnea. Stillsam, pålitlig & tandlös. Nu: vild, opålitlig och med sex tänder.

1 kommentar:

  1. Mitt lilla monster:) Har redan 8 tänder som är ståtliga. Hennes humör är därefter! Syns på lördag? WHIIIIII!!!! Kram Billsan

    SvaraRadera