Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 13 september 2012

Foton en torsdag

 
Notera den tomma, oförstående blicken. Linnet spanar in grannens åkbara gräsklippare.

Sommaren har jag spenderat bland bebisarna på nya jobbet. Fast vi har hunnit med Liseberg! Så himla kul. Åkte massor (inga köer!), umgicks, spelade (vi vann både Marabou och Toblerone...fatta min...eh,barnens lycka! Jag har aldrig vunnit i hela mitt liv), åt bautaglassar...
 
 
Mitt Linne. En bestämd liten dam som vrålar högt åt de store grabbarna på dagis när de försöker ta hennes traktor.

Ser ni den brunklädda tanten som sträcker sig efter jordnötterna? Det är jag! Ser ni de blåklädda männen i bakgrunden? Ola-Conny och Morgan, (ö)kända från kanal fems TV-serie. Kortet är inte alls arrangerat. För alla er som har dumma fördomar om Ullared - skit i dem och åk! Finns allt: barnkläder, trädgårdsredskap, livsmedel, hygienartiklar...dessutom är det högst normala människor som handlar där, inte bara freaks som man ser på TV. :)

1 kommentar: