Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

fredag 25 november 2011

Blåser

Storm idag, mycket dramatiskt. Sov på annan ort inatt (=gästrummet) och har därmed fått sova relativt ostört en hel natt. Bebisen åt för första gången vid åtta imorse men har varit en smula gnölig. Inte så konstigt.

För övrigt hinner jag inte blogga, saknar inspiration. Även om det är hejdundrans nice att ha en egen, anonym och hemlig blogg. :)

2 kommentarer:

  1. Wiiii! Känner mig mycket utvald! Ska jag godkänna kommentaren i min blogg el vill du inte att den ska synas alls?

    Har varit tomt att inte läsa om er vardag så nu känns det mycket bättre. ;-)

    Fast du skulle valt wordpress som bloggplattform, den är klart bäst!! Blogspot/blogger förstod jag mig heller aldrig riktigt på ordentligt.

    Stor stärkande kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Härligt att få läsa dina skriverier igen! Det har jag saknat <3

    SvaraRadera