Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 21 november 2011

Dagens blogghjärta...

...går till dig Maria. Om du visste vad tacksam jag är. Att kunna sticka iväg till Ica ensam en måndag, utan barn och med endast en plånbok i jackfickan är inget jag är van vid.

Antagligen bara stressade småbarnsföräldrar som fattar vad jag menar. :) Kan förtydliga mig: handling utan ungar = fetlyx.

TACK!!!

P.S När man dessutom får hjälp med dammsugning samt limpleverans blir man i princip tårögd. Försökte förklara för barnen förut men de fattade inte riktigt. Varför mamma grinar över en påse smörgåsar, typ. D.S

1 kommentar: