Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 9 november 2011

Välkommen!

....detta blir nog min sista blogg. Jag får se hur länge jag stannar; om jag trivs. Dessutom blir det intressant att se hur länge man kan förbli anonym i dagens bloggvärld. Det kommer bli svårt att ändra sitt sätt att skriva, svårt att låta bli att lägga upp fina bilder och på så sätt "exploatera" sig själv.

Men jag gör ett försök. Bloggnamnet Spökmamman betyder ingenting särskilt. Jag hoppas inte det låter makabert. Jag tänker mig en spökskrivare, en hemlig person som liksom verkar i det fördolda...ha ha. :)

Hatar att hoppa från den ena bloggen till den andra, men what the hell.

1 kommentar:

  1. Funderade på vad som hänt med dig! Skulle kika in på bloggen för några dagar sedan, åsså woop! krävdes det ett lösenord. Tänkte sedan fråga när vi WF:ade, men har glömt av det totalt. Hoppas allt är ok. Tänker att min blogg också ska gå i graven snart. Puss!

    SvaraRadera