Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 29 november 2011

Pladder

Förutom att skriva tårdrypande inlägg om min försvunna katt har jag haft fikabesök, städat, letat efter katten och tagit hand om barnen. Förstås. Dagarna går i ett rasande tempo och jag hinner ingenting numera. Det känns verkligen som om jag inte hinner NÅGONTING. Så sade jag tidigare med, men nu ÄR det så.

Nu har bloggadressen mailats ut till några fler fina. Och frågar man får man såklart adressen. Vill mest hålla denna nya blogg ifrån min gamla. De skall liksom inte gå att förknippas med varandra. I förra bloggen lämnade jag ut mig och familjen totalt, nu försöker jag skriva annorlunda. Även om man lätt faller tillbaka i gamla banor. Vad jag tycker om Blogspot vet jag icke. Jag fattar inte så mycket. :)

Nog om det; nu väntar nattning av tre små spöken. Den minsta har fått Scanianappar av grannen. Syskonen blev superavundsjuka, till och med den äldsta som slutade med napp för två år sedan.

1 kommentar:

  1. hej!
    tack för förtroendet!

    o kissen, jag dör en smula, mina tankar är hos er,
    och jag hoppas att han kommer stå där en dag, och säga Nu är jag här! vart är whiskasburken? <3
    Kram!

    SvaraRadera