Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 27 november 2011

Första Advent

Söndag, jag ogillar söndagar. Idag har vi som vanligt tusen saker på agendan; julpyntning (vår äldsta frågade igår varför alla andra hade julpyntat utom vi...haha), veckohandling, adventsfirande och annat jox. Mysigt i och för sig, men julstämningen vill inte riktigt infinna sig när det är tio plusgrader ute och regn.

30-årskalaset igår var toppen, kom hem sent och nattade sockerhöga barn på studs. Därefter oss själva. Bebin sov till 05:20 imorse, fick en flaska ersättning och somnade därefter om. Nu känns det nästan som om jag kommer våga lämna bort henne till barnvakten (mormor) om två veckor. Kanske blir lite rajraj ändå. Wiii.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar