Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 22 november 2011

Positiv!

Braig morgon trots dålig sömn. Liten har varit vaken X antal gånger. Till helgen skall hennes far få ta henne, för nu handlar det INTE om mat. Snarare jag-vill-ligga-noll-centimeter-från-min-mamma-syndromet.

And who can blame her? Hehe.

Känns trots enorm trötthet riktigt BRA. Ett stort glas kaffe, lekande barn på övervåningen, jag klarade av dagen igår...puh. Nu är vi supersena, bäst att kila. Idag har jag TID att blogga vilket känns amazing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar