Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 18 mars 2012

Förmiddagskaffe

Varför går helgen så fort? Undrar hur det kommer kännas när man börjar jobba. Då kommer flera helger ägnas åt jobbet.

Fast det gör ingenting. Jag är så himla glad över mitt nya jobb, så jätteglad!!

Hur som helst, A och N har dragit på sig vårskorna och är ute i trädgården. Vi har tagit det superlugnt både fredag och lördag eftersom vi inte mår riktigt bra ännu. Är väl jag som mår sämst, hostan ger sig aldrig.

Vaknade vid 09:20 idag till ljudet av dammsugaren och kaffebryggaren. Me like. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar