Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

fredag 9 mars 2012

Nagellacksdamen


Att sysselsätta L har blivit en konst. Speciellt nu när hon är sjuk och lite grinig. Här lyckades jag få henne att sitta stilla åtminstone fem minuter. Sedan krälade hon iväg (snabb som blixten!) med katternas vattenskål i sikte.
Puh.

1 kommentar:

  1. Sv: Halloj!
    Festen jag tänker på var i ert hus. Ni hade ganska nyligen flyttat dit då tror jag..? Jag kom dit med D & B å vi var nyktra alla 3 den gången...
    Det var rätt nyligen jag kom underfunn med vilka det faktiskt är som jag läser om här i din blogg :-)
    Hade du redan räknat ut att jag är D's syster? ;-)
    Hör av dig nån dag om ni vill ha sällskap i den ensamma (utan gubbe menar jag då,annars är man ju allt annat än ensam och sysslolös) vardagen ;-) Vi lär ju ha en del gemensamt ;-)

    SvaraRadera