Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 22 mars 2012

Påskrift

Vaknade i ottan av en spark i ansiktet. Bokstavligt talat. Eftersom jag hostat halva natten kändes detta uppvaknande något...jobbigt. Båda killarna hade smygit ned till vår säng och därför låg vi allihop som packade sillar. Fram tills A tyckte att det minsann var dags att stiga upp.

Bara att släpa sig ur sängen, trycka in linserna, sätta på kaffet och hoppas på en bra dag. Jag har massor att göra, bland annat skriva på papper på Nya Jobbet. Iii. Kommer se mig omkring med nya ögon. Förra gången jag besökte avdelningen visste jag ju inte alls om jag skulle få något jobb eller ej.

Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar