Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

måndag 12 mars 2012

Grilla korv med mera

Vi spenderade dagen igår med korvgrillning, lek och skogshäng ute på Kilene hos L&D. Fantastiskt fint. När vi kom hem hann barnen hänga lite med grannkompisarna och sedan blev det bad och nattning. Det märktes att de hållit igång hela dagen - när lampan släcktes blev det knäpptyst.

Idag skall jag ta itu med lite pappersarbete. Mår fortfarande inte hundra, så orken är inte på topp. Brukar aldrig vara sjuk så här länge, jag fattar inte. Skall iallafall ordna papper åt blodsug...eh, CSN, ringa ett Viktigt Samtal och skicka in ännu mer blanketter. Hoppas på att Bebin sover så att man kan vila en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar