Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 28 mars 2012

Men suck

Nej, jag har inte dött av ryggont, jag har bara ingen direkt blogglust. Tack för tips angående ryggen! Vi får se vad jag hittar på.

Verkar som om Viruset med stort V vägrar släppa greppet om vår lilla familj. L fick hög feber igår IGEN och B börjar också bli dålig. Han är verkligen aldrig sjuk (ta i trä) så det känns extra trist. Vi är överhuvudtaget sällan sjuka, så den här envisa hostan och tröttheten känns BLÄ. Har väl blivit bortskämda antar jag.

Nu välter Den Febriga en stor kruka så jag får nog gå.

1 kommentar:

  1. Massa massa krya på er allihop!! Jag vet precis hur det är när det går runt och runt och börjar på nytt när man börjar tro att det är på väg bort.

    Puss och kram till dig fina K!

    SvaraRadera