Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 25 mars 2012

Solskenshelg

Underbart väder igår, hade altandörrarna på vid gavel heeela dagen. Åh vad jag älskar vår trädgård sådana här dagar. Folk och fä sprang ut och in som de behagade, endast gympaskor behövdes och man fick liksom en försmak av sommaren.
Har varit en jättebra helg so far, trots att vi inte är friska. Grillat med vänner, ätit lunch med M, shoppat...och däremellan hostat som en tok. Det sätter igång på kvällarna. Skitjobbigt.
I lördags vaknade Nisse med 39-graders feber - häpp! Efter Alvedon blir han pigg och röjer runt, går upp och ned som en bergochdalbana. Skall ringa VC till veckan eftersom detta börjar kännas ganska trist. Är trött på att vara trött, om ni förstår. Har sällan eller aldrig känt mig såhär matt, inte ens när jag fick influensa när jag var gravid i 7:e månaden.

Får se vad som händer idag, allt beror på allmäntillståndet hos småfolket (och mig själv).

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar