Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 6 mars 2012

Liten och prickig


Uj vilken dag. Först kickstartar vi med jordens ledsnaste blogginlägg, sedan blir lillan hastigt ganska mycket sämre och vips sitter man på Vårdcentralen med härjat ansikte och får veta att ens lilla trea har både scharlakansfeber och början till öroninflammation. :( Idag känner jag mig ganska så värdelös, minst sagt. Har ju trott hennes gnällighet berott på kommande tänder.

Tack snälla fina Maria som både hämtade och passade de stora när jag snurrade runt inne i stan!! <3 Betyder så oerhört mycket. L hälsar också och tackar, hon har fått både Panodil och antibiotika så just nu är det uppåt värre här hemma.

Själv tänker jag natta alla barnen så snart det bara går och sedan sätta mig i soffan. Har burit så mycket de senaste dagarna att ryggen är paj. Orkar inte en minut längre och vill helst dra något gammalt över mig. Tack för fina sms och kommentarer! Jag har inte hunnit svara än. Det värmer mer än ni anar, och uppmuntrar otroligt mycket.

4 kommentarer:

  1. Skickar massa styrkekramar till dig! Förstår att bägaren rinner över när man är själv en lång period med tre små barn. Man måste ju få lite andrum någon minut i alla fall.

    Hoppas lillan mår bättre snabbt.

    Och glöm inte bort att du är en bra mamma!

    SvaraRadera
  2. Du är en toppenmamma!!!!Du ska veta att det är få som klarar det du gör, glöm inte det!!
    Puss på dig vännen, hörs sen

    Anna

    SvaraRadera
  3. Kära vän, det var bara roligt att hämta A och N <3 det gör jag gärna igen!! Hoppas lillan kryar på sig och du får vila lite nu när den skäggige till hemma igen! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Men pluttan =(

    Hoppas på snart tillfrisknande!

    SvaraRadera