Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 13 mars 2012

Snor



Uuuu vad trött jag är på hosta, förkylningar, snor, halsont, feber...usch. Det kunde vara så mycket värre, men lite får man allt gnälla. Så jädra långdraget. Vi brukar inte vara sjuka men den här skiten verkar ha kommit för att stanna.

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, vi har väl några gemensamma bekanta ur fam. Rosn till exempel :-) Fins säkert fler om man kikar på fejjan..
    Jamen va' skoj mä en lekdejt nån dag! Hör av dig när det känns som omdet skulle kunna passa så får vi se hur vi ligger till (jag tänker med sjuka hundar osv osv)
    /Linda

    SvaraRadera
  2. Håll ut!!! Förkylningen som parkerade här var seg att bli av med, men till slut vänder det! En klen tröst då man är "mitt i det", men jag håller tummarna att ni snart är helt krya igen, kram.

    SvaraRadera