Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

fredag 30 mars 2012

Öron öron öron

Puh. Sitter med min älskade platta i knäet. Orkar inte resa mig upp från soffan.
Barnet - som självklart hade öroninflammation och som nu skall skickas till öron för vidare utredning - har precis nattats. Allt ser ut som skrutt här hemma, min mobil är väck (sorry om ngn ringt) men orka. Är supertrött efter en rolig, gnällig, jobbig, spännande och ansträngande dag. Så jag tyar inte att städa iordning. Här hemma luktar det inte fräscha snittblommor och renskurat som hos andra bloggerskor, det luktar...lite damm. Och en del saffran faktiskt, eftersom Ica Matkassen tvingade oss att laga någon slags räkpasta ikväll. Trots att vi egentligen kände för McD. :)

Jag bloggar nog mer imorgon, för nu skall jag umgås med mina polare Ben och Jerry. Känner ni dem? De är här och hälsar på jätteofta! Mest när B är borta, men ibland besöker de oss även när mannen i huset är hemma.

Hoho.

2 kommentarer:

  1. Jaså är det hos dig B&J är, de var ofta hos mig en period oxå, men nu var det ett tag sen jag såg dem! Krya på er!

    SvaraRadera