Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

torsdag 23 februari 2012

12-02-23

En bra dag idag. Har snosat Liten Bebis (älskar bebisar!!!), ätit sallad samt diskuterat bröst med fina tjejer och sitter nu med ett glas rött. Ikväll åt vi någon slags kräft- och laxpasta som enligt mig var supergod. Arvid åt ungefär tre spagettistrån (han har tillbringat eftermiddagen hos kompisen Lina, och Linas mamma lagade tydligen våfflor åt kidsen...så till viss del är han ursäktad), Nils käkade enbart kräftstjärtar och Linnet åt som vanligt ALLT man gav henne. Vad B åt struntade jag i att notera, men om ni vill kan jag kolla imorgon.

Jag planerar att ägna kvällen åt Wordfeud. Vad gjorde jag innan jag laddade hem den appen?!

Enjoy torsdagen den 23/2-2012! Idag fyller vår bebi nio månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar