Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

tisdag 21 februari 2012

Böcker & Semlor

Bokrean har startat och igår var det visst helt ok att käka semlor. Jag får se hur jag gör med både böcker och semlor. Finns så lite tid att läsa nu för tiden känns det som. B gillar semlor mer än mig, så vi kanske får baka (=köpa hehe) i helgen.

Snart firar vi åtta år ihop. Apropå semlor. Vet inte om vi borde fira det på nåt vis. Förra året vid den här tiden var vi i Thailand. 30-graders värme, ljummet vatten och fantastiska människor. Jag längtar tillbaka. I en perfekt värld skulle jag överraska B med en liten spontantripp till Asien. Bara stuva in alla tre ungarna och dra.

Det hade varit nåt, det. Om vi skall hålla oss på jorden blir det väl en dagstripp till Säffle. Tur och retur.

Trevlig onsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar