Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

söndag 5 februari 2012

Anteckningar

Slut på helgen, som varit intensiv men rolig. Barnkalas x 2, svärfarsfirande, kompislek för A&N med mera. Igår fick Arvid följa med en kompis på teater vilket var väldigt uppskattat.

Den här veckans planer har blivit totalt omkullkastade av flera anledningar. Jag vet ärligt talat inte hur jag skall få ihop vissa pusselbitar. Men det löser sig nog.

Nu: kaffe. Såklart. Dessutom pågår ett intensivt sökande efter två stackars studsbollar som kommit bort. A&N är mycket oroliga och engagerade. Vid elva får vi gäster, bäst att snabba sig.

1 kommentar:

  1. Oskar har stoppar också gärna saker i munnen. Eller rättare sagt sina händer.. Sen om de råkar hålla i något (leksak, haklapp och dylikt) så är det det som åker in i munnen... Idag satt han hellre och sög på haklappen itället för maten..

    SvaraRadera