Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 15 februari 2012

Känslor av glädje

Nu: kaffe, packa icakass...förlåt, skötväskan (har fortfarande inte vant mig vid det faktum att jag nu för tiden har en fancy skötväska, tidigare packade jag alla barnprylar i handväskan), off to dagis och off to kompisar.

Har haft några väldigt bra dagar. Jag är så nöjd med allt. Jag är glad och tacksam över mina barn, min familj och mina vänner. Över min man (v.g se kärleksinlägg här nedanför...det kan dröja innan det kommer ett sådant igen hehe). Jag är så glad över vårt rika "kontaktnät", att vi har många bekanta. Jag känner att jag är trygg, att jag har massor med folk runt om mig som finns där för mig och min familj. Jag trivs helt enkelt. Den känslan har jag inte haft på lång, lång tid.

Ville bara dela med mig av mina gladiga känslor.

2 kommentarer: