Bloggen om en trebarnsmammas fabulösa vardag - läs och njut. Jag lever ett högst ordinärt och vanligt svenssonliv, dock med en skimrande guldkant. Åtminstone om ni frågar mig. Är en flitig bloggerska sedan 2007. Älskar min familj och mina vänner. Gift sedan 2010. Hus- och kattägare. Ytterst otränad och en smula sockerberoende. Gillar att skriva, att läsa, att resa och att shoppa.

onsdag 22 februari 2012

Älska böcker!


Det blidde lite bokrea ändå. Shoppade från hemmets lugna vrå - smidigast så när man som jag sällan kan sticka iväg själv till affären. Köpte bland annat "Hungerspelen", en trilogi som jag hört skall vara superbra. Har jättehöga förväntningar! Köpte dessutom Sagan om Ringen trilogin. Fint inbunden. Jag älskar Sagan om ringen. Älskar!! Tror jag läste den för första gången när jag var 10-11 år. Mina barn måste få växa upp i ett hem fullt med böcker. Det är oerhört viktigt för mig.


Niceville. Fantastisk bok som jag gärna vill ha i bokhyllan. Filmen skall tydligen vara sådär, boken är underbar.

Blev även lite barnböcker samt en och annan deckare. Jag älskar som ni förstår att läsa och brukade innan vi fick barn alltid ha en bok på gång. Alltid. Numera är hjärnan lite mosig, men jag läser fortfarande massor. Finns inget bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar